FANDOM

Killmore Cove to małe miasteczko
490682.1

Mapa Kilomer Cove.

, które znajduje się w Kornwalii, na zachodzie Anglii.

Jest jednym z wyimaginowanych miejsc.

Nie jest do końca pewne czy Kilmore Cove w ogóle istnieje. Jednak można zaufać Pierdomenico oraz jego e-mailom i wierzyć w istnienie miasta.

InformacjeEdytuj

Kilmore Cove jest ukryte. Nie znajduje się na żadnej mapie, i nie można nic o niej znaleźć w internecie. Powodem tego były Wrota Czasu, mieszkańcy nie chcieli by ktokolwiek przyjeżdżał do Killmore Cove mając na celu właśnie wrota.

Jedyną wskazówką jak dotrzeć do miasteczka jest jeden z wierszy Ulyssesa Moore'a, który poznajemy w siódmej części:

Ukryte miasto

Kiedy gubię biały, za dębem z haczykami,

u bliźniaczej jodły pomoc odnajduję.

Czarny jest dom o tysiącu wezwań.

Mówią, że indygo mi gniazdo wskazuje!

Jak się później okazało można tam też dotrzeć z miasteczka Zennor w Kornwali wzdłuż wybrzeża (szczególy w 7 tomie).

Jeśli zechcesz dotrzeć do Kilmore Cove, to pamiętaj, że musisz posiadać jakiś przedmiot pochodzący z tego miasteczka.

Według 10 tomu Kilmore Cove zostało zalane poprzez otwarcie Wrót w Księgarni przez kuzynów Flint. Niestety, w 12 tomie Kilmore Cove nie zdążyli nawet odbudować, a już było bombardowane przez kapitana Spencera.

Podanie o tym, aby Kilmore Cove było "Miejscem z Wyobraźni" wniósł po raz pierwszy Ksawery Moore (założyciel rodu), a następnie Rajmund Moore, który prawdopodobnie je wycofał. Później zbieraniem podpisów "za" i ponownym wzniesieniem tej prośby zajęła się Penelopa Moore. W 12 tomie Rick, Julia i Jason kontynuowali dzieło Penelopy, a osobą, która będzie chodzić na zgromadzenia w Labiryncie jest Rick Banner. Kilmore Cove obecnie powinno być już miejscem z wyobraźni.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki