FANDOM

Każdy klucz otwiera drzwi prowadzące do innego miejsca o innym czasie, w zależności od zwierzęcia wyrzeźbionego w danym kluczu, a każdy z kluczy jest inny:

  • Aligator, dzięcioł, żaba, jeżozwierz: Otwierają Wrota Czasu w Willi Argo.
  • Kot: Dom Kleopatry Biggles, znajdujące się tam Wrota prowadzą do Krainy Puntu(Egipt).
  • Wieloryb: Otwiera Wrota Czasu w księgarni Calypso, prowadzące do Oceanu Atlantyckiego. Najprawdopodobniej do Atlantydy.
  • Lew: Otwiera Wrota w Domu Luster, domu Petera Dedalusa, mieszkańca osiemnastowiecznej Wenecji.
  • Smok: Otwiera Wrota Czasu w parku miejskim w Kilmore Cove, Turtle Park, prowadzą do Agarthi.
  • Trzy żółwie: Ten klucz, znany również jako Pierwszy klucz jest w stanie otworzyć wszystkie drzwi, bez posiadania klucza, który otwiera swoje drzwi.
  • Koń: otwiera drzwi na stacji kolejowej Blacka Wulkana, prowadzące do ogrodów księdza Gianniego w średniowieczu.
  • Małpa: otwiera Wrota prowadzące do Eldorado w cukierni Chubbera.
  • Mamut: Otwiera Wrota znajdujące się w latarni morskiej Leonarda Minaxo, prowadzące do Thule na Syberii.
  • Kruk: Otwiera niedokończone Wrota w Arkadii (prowadzące do Labiryntu Cienia).

Więcej z Fandomu

Losowa wiki