FANDOM

http://data.whicdn.com/images/188233278/large.jpg

Informacje biograficzne
Imię i nazwisko Penelopa (Sauri) Moore
Data urodzenia 20.03.1727 rok
Płeć kobieta
Rodzina Ulysses Moore - mąż
Miejsce zamieszkania Salton Cliff 1, Willa Argo

Kilmore Cove

Znaki szczególne nie ma czucia w lewej ręce

Penelopa Moore - z pierwszych 10 tomów dowiedzieć się można o niej niezbyt wiele. Podobno kilka lat temu zginęła, zrzucając się z urwiska, lecz jej ciała nigdy nie znaleziono. Doktor Bowen znalazł jednak ślady krwi na zboczu urwiska, na którym stała Willa Argo. Wiadomo również, że Penelopa mieszkała w osiemnastowiecznej Wenecji. Podczas podróży wrotami czasu Ulysses spotkał ją i postanowił zabrać ją do "swojego świata". Pani Moore jest najukochańszą osobą Ulyssesa - jego żoną. Wkrótce okazuje się, że Penelopa uciekła balonem zbudowanym przez Petera Dedalusa do Labiryntu. Nie wróciła do domu, ponieważ w wyniku pożaru spowodowanego przez Spencera straciła pamięć. Do Ulysessa trafił list od jego żony. Było tam napisane, że żyje i przypuszcza, że wśród członków Wielkich Wakacji kryje się zdrajca. W końcu, po wielu trudach, Ulyssesowi udaje się odnaleźć swoją żonę w Krainie Puntu (była Zaufaną Pomocnicą Najwyższego pisarza- jest o tym mowa w drugiej części). Razem wracają do Kilmore Cove i zamieszkują w Wilii Argo.

Penelopa jest radosna, zawsze potrafi pocieszyć. Lubi się uśmiechać. Jest mądra i wykształcona. Prawie żadna zagadka nie jest dla niej większym problemem. Jest ambitna i pewna swoich czynów. Posiada ona czystą, piękną cerę, długie, jasne włosy i okrągłe, łagodne oczy. Ulysses opowiadał o niej, że była jego skarbem, klejnotem... Mówił, że była najpiękniejszą kobietą, jaką znał.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki